Joo, väsymys on ollut koko päivän päällä. Väsyttää niin, että ei meinaa mielikään pysyä kasassa. Kaikki tuntuu niin turhalta. Mikään ei innosta. En edes jaksaisi kuunnella musiikkia, saatikka syödä. Mua ei vaan yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa mikään.

..Olispa mullakin energiaa niinku noilla kahdella pöyrööllä kissalla, juoksevat ympäri kämppää ja pomppivat paikasta toiseen. 

Oon myös miettinyt, että miksi mä yleensä jaksan istua koulussa. Se setti mitä opettajat siellä heittää, ei kiinnosta pätkän vertaa. Ammatti johon valmistun ens vuonna ei kiinnosta yhtään. Miksi mä siis tuhlaan aikaani siellä? Miksi mä vaan masennan itteeni niillä sairaan huonoilla arvosanoilla ja tolkuttoman typerillä luokan jutuilla? ..Jos vaan vaikka hankkisin töitä ja jättäisin tuon linjan, ja opiskelun. Lähtisin muualle Suomeen työn perässä. Toi kuulostaa jo nyt ihan törkeen houkuttelevalta.