Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kertooko paljon? Tympääntynyt kaikkeen.

Kannattaishan mun toki joskus olla hiljaakin, mutta taas ottaa päähän niinkun pientä oravaa.

Niin mikä ottaa päähän.?

Riittääkö jos sanon että kaikki.? Eniten ehkä vanhemmat ja minä itse. Vanhemmista sen verran että ne ei ymmärrä mun tarkoitusta, sitä mitä meinaan teoillani, tai muutenkaan. Missaavat pointin, hah. Ja se että mulla ei ole rahaa, ja nyt kun sitä oikeesti tarttis niin ei sitten heru kans mistään suunnalta. Ää, olis toki voinut yrittää säästää ja olla lainaamatta muille. Toisaalta turha sitä enää jossitella.

Minäminäminä ja vielä kerran minä. En osaa/ en pysty/ en halua/ en uskalla. Siinä syyt kaikelle mitä en tee. Suurimmaksi osaksi en uskalla, esimerkiksi puhua ihmisille joille haluisin sanoa asioita. Sitten jälkeenpäin mietin miksi en voinut sanoa sitä mitä halusin.? Sitä mitä olen oikeasti asioista mieltä. Pelkään menettää sen mitä voisin saada, sen mitä en ole saanut, sen mikä odottaisi, jos vain uskaltaisin tehdä jotain. (Huomatkaa ainainen jossittelu) Yarr, ja nyt siihen teinin perus angst aiheeseen, miks mä oon tän näköinen? ;___; Nyyh. En kyllä jaksa.

Ei ei ei, jatkan angst tekstiä huomenna jos vielä jaksan. Ja jos on viel aihetta jatkaa..