Kolme sanaa, toivo, usko ja rakkaus
Ja usko oli toivo ku menny oli rakkaus

Uneksin nyt susta, unes tuska kääntyi iloksi
Unes oli toivoo ja unes palasit luokseni
Ei ollu huolii, kaikki meni jotenki parhain päin
Mä unen näin, eikä se päättyny näin

Monesta löytyy onnen tunne, mut ei musta
Anteeks pyytäny liian usein, mä tunnen katumusta
Korttitalo kaatunu liian usein, aina jaksanu yrittää
Aina kasannu uudestaan, jotta päässy taas tyrimään

Tuntuu et mikään ei toimi eikä mikään anna voimaa
Ku mikään ei oo piristäny mua, ei kukaa soitakkaan
Onko mut unohettu, oonko mä ilmaa
Vainaa, tai muuten vaan turhaa

Kaikki tapahtunut vanha on haavois suolaa vahvaa
Eikä oo vettä, kaikki entinen väkisinki kalvaa
Mä tarvin vaan rauhaa, kaiken muun haluun unohtaa
Mut ei tulosta, ei muutosta, mitä haluan

En saa, mut mitä pelkään tulee suoraan kohti
En oo valmis, hätäännyn, sählään ja taas peräännyn
Henkinen turpareissu, ei edessä turvaa
Tolppaa johon koskevaa ei saa koskettaa

Proyo - Luulette tietävänne

Anna mun nukkua yöni nyt rauhassa
Karkoita kaikki paha minun kannoilta
Ei mitää huolia, ei mitää murheita
Siirrä kauas kaikki pelko minun luotani

Kid1 - Unibiisi

oon uupunu, mutten mä pelkää
vaikka lähes kaikki kääntää selkää
sietokyky kipuun jälleen kasvaa
nuori poika aikuisuuteen kasvaa

mä seuraan valoo joka johdattaa
jos et näe sitä, on syytä pelottaa
ei oo tulevaisuutta, eikä mennyttä
on paikka, johon pyrin mä

 

mä luotan liikaa, ja siksi sattuu
kusipäille täällä nostetaan hattuu
jos luotit ja nyt suhunki sattuu
sinun on aika havahtuu

mä oon poika jollon kylmä, voiko joku lämmittää
mun sielu oli teille
pelkkä peli, nyt varmaa hävettää

 

KVM - Poika jolla on kylmä


 

En itekkää ymmärrä mitä teen. Mitä odotan. Tokitoki, vastausta. Sitä viimeistä tuomioo. Tiedän asioita, joita mun ei uskota tietävän. Tai sitten oon liian vainoharhainen ja kuvittelen. Mutta viimeksi kun en uskonut omia ajatuksiani, muhun sattui ihan vitusti. Uskoakko itseään, vai niin sanottua kerrottua totuutta. Hmh. Toivon kaiken vaan palaavan ennalleen.