Onnistun nykyään saamaan riidan aikaiseksi kenen kanssa tahansa. Olen jo neljän kaverin kanssa mennyt sille rajalle, että tekisi mieli huutaa! Kolme riidoista on kehkeytynyt mesessä ja yksi IRL, kun oltiin juomassa. Kaksi riitaa oon jo sopinut ja toisesta kahdesta en ole varma mitä pitäis tehdä. En silti aina jaksa tapella. Anteeksi jos oon sietämätön.

Toiset sanoo ettei mielipiteitä voi muuttaa, oon eri mieltä. Miksei muka voisi? Kaikkihan on nykyään mahdollista. Lentävät lehmät, laitetaan vaan lentokoneeseen ja se lentää. Oikeasti, miksei voi vaan koittaa hyväksyy? Ja jos siihen ei kykene, niin miksei vaan voi olla hiljaa.? Vaan pitää päästä laukoo mielipiteensä niin, että menee hermo. Jeeeaah! Kiitos.

Yarrr.

 

Räppi ei oo musiikkia.? Oota.. Mitä.? Miksei muka olisi? Biitti on, laulu on. (Puhelaulua) Sanat kirjoitetaan itse. Lavalla esiinnytään itse. Samat duunit tehdään niinku rokkaritkin. Sitten vähätellään "Voi ku niide housut roikkuu, BLING BLING!" Juuri näin, juuri näin. Ei hemmetti. Ehkä housut roikkuu, mutta mitä väliä, ei kaikkia voi miellyttää. Oppii vois hyväksymään. ;)

 

Suunnitelmat:

Mikä siinä on, että jos jotain suunnittelee niin homma kusee varmasti.? Nähty ja koettu tämäkin.

Ryyppäämään:

Oonko jotenki erilainen jos mua ei huvita juoda taas. Koko kesä mennyt juoden. Melkein joka viikonloppu oon ollut juomassa possen kanssa. En mä vaan taas jaksa. Eikä sitä paitsi ole edes rahaa. ._.

Ikävä:

Kaikkien on varmasti ikävä jotakuta. Niin on munkin. Aika montaakin ihmistä, semmoisia jotka on siirtyneet vihreemmille niityille, semmoisia jotka on muuttanut muualle, ja ehkä eniten Poikakaveria. Viikonloppuna pitäisi nähdä, todella toivon ettei tämä suunntelma kuse. Ikävä on hirmuinen. :<

Mulla on niin iso ikävä sua
Sade kylmä sisälleni hakkaa
Ja mulla on niin iso ikävä sua
Muu olemasta lakkaa
Ikävä on mulla ilman sua

Välimatka:

Joo, oon nyt muuttamassa perheen mukana 30km lähemmäs koulua. Joo, hyvähän se on jos arkea ajattelee. Joo, pääsee kaupunkiin asumaan. Mutta eeeei. Se on samalla 30km kauemmas tärkeintä. Välimatka sen kun kasvaa taas. Toki, junareitti on nyt suorempi, mutta autolla matka tuntuu reilusti pidemmältä. (Ei, itselläni ei edes ole ajokorttia saatikka ajotaitoa) Muutettuamme välimatkaa on sen n.80km.

Ois hieno lopettaa joihinkin järkeviin sanoihin, mutta tyydyn tähän: Ängst.