Siinä oli se osa elämää, nyt täytyy painella vaan eteenpäin.

Puolentoista vuoden suhde loppui. ..Pahinta tässä on se, että itken nyt vasta toista kertaa se jälkeen. Vaikka oon ihan hajalla. Se oli vaan parempi niin, parempi lopettaa, ennenkö menee liian pitkälle.Tuntuu vaan niin pahalta ymmärtää, ettei tuu olemaan enää mitään. Ei se palaa enää kotiin. Vaikka itsehän sen päätöksen tein. ..Parempi niin.

Miksen mä osaa enää itkeä? Tuntuu niinkuin tukehtuisin.

So when I'm crying alone
Yeah, when I'm cold as a dying stone

Grow me a garden of roses
Paint me the colors of sky and rain
Teach me to speak with their voices
Show me the way and I'll try again

 

Oon huomannu kuinka porukka on musta huolissaan. Mä vaan vakuutan että kaikki on hyvin, kyllä mä pärjään. En osaa puhua asioista, en osaa kertoa kun on paha olla, eikä haluis olla yksin. En päästä ketään luokse. 

 

I'm a mess.