Oon nyt jonkilaisessa shokissa. Itken vaan, kyyneleet valuu ja tuntuu ihan helvetin pahalta.

Siis.. Oltiin kaverin kanssa tulossa skootterilla kaupungilta ja valot vaihtui vihreeks. Mä siis ajan skootteria ja kaveri on kyydissä. No lähetää liikkeelle ja tulee mutka ihan just. Se taisi olla liukas tai jotain? En muista enää, en huomannu. Tietysti onnistuin kaatumaan sillä skootterilla. ..Mut meille ei tullu ku pari mustelmaa ja skootteriin ei mitään? Autoakaan ei tullut takaa. Mut..

Siis, mitä jos olis käyny jotain? Mitä jos takaa oliski tullu auto? Mitä jos oltais kaaduttu siihen katukivetykseen? Mitä jos meillä ei oliskaa ollu kypärää päässä? Mitä jos kaverille olis sattunu jotain? Mitä jos olisinki vetäny toiselle kaistalle ja ihmisten päälle? Siis, ei siinä olis ollu mitää väilä jos olisin ollu yksin, mutta ku kaveri oli kyydissä. En vaan pääse sen yli, että mitä jos sille olis sattunu jotain, käyny pahemmin? Niinku heti sen kaatumisen jälkee kysyin kaverilta, että kävikö sille kuinkaa? Onko kipee? Menikö vaatteet rikki? Tähän vaan kaveri vastaa 'Ei sun skootterille käyny kuinkaa.' ..Johon mä 'Ei sillä nyt oo vittujakaan väliä, mut ooksä kunnossa?' ...Mulla on vaan kauhea shokki päällä. Miks mun piti mennä kaatumaan? Miks en vaan pysyny pystyssä.