Siitähän on pitkän aikaa ku oon viimeksi tänne rustaillut mitään. ..Tänään kumminkin ajattelin muuttaa asian laidan.

 

Ajattelin, että kirjoittelen tänne vähän tuntemuksiani taas.

 

Ahdistaa. Tuntuu, että kaikki vaan valehtelee, välttelee, ei sano mitä ajattelee. Miksi mulle ei voi olla suora. Sanoa mitä meinaa, puhua totta. ..Onhan se vaikeaa, tiedän itsekin. ..Ja olen ehkä tekopyhä tässä asiassa, kun tiedän mistä mulle pitäisi puhua suoraan ja kertoa totuus. Haluan vain, että se kerrotaan omasta vapaasta tahdosta, siitä luulosta etten tiedä. Tiedän mitä tiedän, mutta haluaisin kuulla sen suoraan. ..Koska minun ei tiedetä tietävän.

Salaliittoteorioiden toimivuus.

 

Olen sekaisin. Tiedän tunteeni, mutten osaa tehdä sen eteen oikein mitään. En osaa.. Osoittaa tunteitani. Se turhauttaa.

 

..Nykyään olen myös sosiaalisesti olematon. : <