Moi, oon DatisPallo. Mut tunnetaan myös hyvin angstaavana henkilönä, mutta jos olette seuranneet tätä blogia, niin pari viime kirjoiusta on tullut muiden angstin takia. Koska olen monelle se luottohenkilö, mulle kerrotaan asiat jotka painaa mieltä, kerrotaan huolet ja tunnen roolikseni puhua ihmiset pois itsemurha mietteistä. Nyt kumminkin tuntuu siltä etten ole kykenevä siihen. Kaksi mulle suht tärkeää ihmistä uhkaa molemmat tappaa ittensä. Jos toinen tekee itsarin, niin toinen tulee varmasti perässä. .. Sitten mullakin on entistä vaikeampaa. Sivuseikka, mutta siis. Molemmat tuntee, että jos tappaa ittensä, toisella on parempi olla. Toinen tappaa ittensä suhteen takia, toinen taas sen takia ettei jaksa tätä kaikkea muuta, ja että toisen olisi parempi olla. Mitähän tässä tilanteessa mun kuuluis sanoa? kummatkin tukeutuu muhun, enkä löydä pakoreittiä.