Lähinnä paineita ja ajatuksia.

Kun siis.. Mulle vuodatetaan asioista, koska oon tehnyt selväksi, että mulla voi kyllä kertoa. En mä kerro eteenpäin, en mä siitä oikeasti kostu yhtään mitään. Noh, ihmiset uskoutuu mulle ongelmistaan ja pyytää jonkinlaista neuvoa, mitä tehdä ja ja ja.. No mä parhaani mukaan yritän olla tukena ja neuvoa.

Joskus en vaan jaksa, en kykene, kaikki on liikaa. Maailma romahtaa kun alkaa ajattelemaan liikaa. Se kaveri yritti itsemurhaa, niin tämäkin, mitä jos ne olis onnistunu? : < Tän kaverin on niin paha olla, se viiltelee. ..Joskus.. En mä tiiä, en jaksa.

Mut joo, kyllä fiiliksen yli pääsee. On noi posset mulle sen verta tärkeitä, että jaksan kuunnella ja olla tukena. En kestäis itteeni jos en olis messis, ku tarttetaa.

 

Emmä pidä omia ongelmiani niin tärkeinä.