Hm, oli aika tosi jeppis. :3

Perjantaina muru tuli kahville ja sain siltä ruusun. :'o Olin ihan ;____;<3. Jotenkin hirmuisan suloista. ..Ja en oo ennen saanu keltään kukkia, siis tällee.. Tiedätteks.  Kahvia sitten juotiin ja puheltiin, naurettiin. Oli hirmu kivaa. Sitten poju lähtikin jo kohti kotia. ..Jokusen ajan päästä ovikello soi ja siellä muru oli taas. 'Mä unohdin jotain.. Kävin kotona ja..' Sit se ojensi mulle rannekorun. O__O Siinä vaiheessa oli jo oikeasti lähellä etten ruvennu rääkymään. Droppas helyn mulle ja lähti taas. Olin koko illan niinku transsissa ja fiiliksellä 'Ei voi olla totta.' Noohh.. Perjantai oli todella hieno päivä.

Lauantai lauantai.. Leffailta murusen kanssa. Kauhua ja komediaa, ihan kiva juu. :3 Lauantaissa oli miinusta vain se, että systeri soitteli hieman humalassa, ettei sillä oo yhtään kivaa. Ja että se istuskeli yksin rannalla. Käskin sen mennää takasi porukkansa luo pitämään kivaa. ..Noh, kuulin sen äänestä että se melkein itki siellä. Ei ollu kivaa, ku olin täällä enkä voinut mennä lohduttamaan sitä. : < ..Noh, ei se silti tehnyt mitään tyhmää. Onneksi.

Sunnunnunnunntaina sitten oli kiva herätä mussun vierestä. Paapittiin ja koomailtiin. Nyt oon taas yksin täällä ja päätin että lähden huomenna vasta takaisin kotiin. Yks päivä sinne tänne. :3 Ei koulussa kumminkaan mitäään järkevää tehtäisi.

..Umh. Niin joo. 'Haluan tehdä susta onnellisen.' 'Mä lupaan etten satuta sua enää.' 'Tykkään susta.' 'Roikun sussa niinku takiainen koko loppuelämäni, jos vaan saan sulta tilaisuuden.' ..<3


Psst, oon ollu koko viikonlopun selvinpäin. :'o *ylpee*