Mua ottaa päähän yli kaiken palata tänne aina takaisin. Viikonlopun ajan kaikki on ihan jees, kun pääsee täältä pois pois. Tää paikka on niin perseestä revitty, täällä tuntuu koko ajan että seinät kaatuu päälle, mikään ei tunnu muultaku pahalta. Mikään ei tunnu onnistuvan ja ahdistaa vaan kokoajan.

 Täällä kenelläkään ei tunnu menevän hyvin, kaikki aina valittaa mulle, ei ne vissiin tajua että en mäkää kaikkea jaksa ja kestä. En mä oo mistään kivestä tehty. Välillä teen hyvinki selväksi etten jaksa kuunnella, mutta ei se auta. Sama setti olin hiljaa tai sanoin ettei kiinnosta. En pistäis pahakseni jos silloin tällöin kertoilis ongelmistaan ja hakis hyväksyntää, mutta ku se ongelma on kerrottava jokaa helvetin päivä. Aina on keksittävä jotain uutta mistä päästä mulle kertomaan. Vähän tuntuu siltä että ei mulle täällä puhuta muista ku ongelmista. Niinku olisin joku terapeutti. Psst, en mä osaa. Miten mä oon tähän rooliin itteni sallinu? 

Tuolla toisella paikkakunnalla on jotenki helpompi hengittää ja olla rauhassa. Vaikka siellä on semmoi aika yksinäinen fiilis. :s 

Miksi tää 'Remember me? I was your friend when you were single.' pitää niin paljon paikkaansa? Tää yks on kyllä kovasti kaveria silloin kun on sinkku, käydään kahvilla ja duunataa mitä yleensä kaverukset tekeekin. Mutta sitte ku on joku uus ihminen kierroksissa, niin meitsi heitetää johki romuläjään ja aina tulee jotain esteeksi, ettei voida nähdä. Onko mussa nyt jotain vikaa tässäkin suhteessa?

Ou, ja viel tää yks juttu. ..Miten musta tulikaan tuon jäbän uuden tyttöystävän terapeutti? Miten mä taas itteni siihen rakoon tungin? Onnistuin taas. Helvetti ku mun pää ei kestä !

..Tänään piti lähtee kävelemäänki, ku tuntui siltä että ajatukset vaan karkailee ja itkettää vaan. Äiti kysyi ku olin lähdössä ovesta pihalle; 'Onko kaikki hyvin? Onko jotain sattunu? Sä et muuten mee kävelemään.' ..Olisko mun pitäny alkaa vuodattamaan, ja tekemään se fiilis aina vaa paskemmaks, Ei. ..Kaikki ajatukset myllää päässä. Äääää. Mikä meni vikaan ku meitsin elämästä tuli tätä? 

 

Hmm.. Ja tästä blogista oon kertonu vain yhdelle kaverille. ..Jos luet tätä viellä, niin älä silti musta huolestu. : ) 


 

Älä naura sä oot aina ollut ilkee, nykyään oot kauhee ja juot liikaa ja oot kauhee
Mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä?